close
تبلیغات در اینترنت
بازاریابی

مجله اینترنتی هنریک

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی

تعرفه طراحی
درگاه پرداخت
قالب ساز انلاین
ساخت کد QR
رنگ های فلت
سفارش ترجمه
تمام ابزار ها
نام کاربری :
پسورد :
  • پسورد خود را فراموش کرده اید؟
  • نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد :
    ایمیل :
    نام مستعار :
    کد امنیتی : کد امنیتیبارگزاری مجدد
    دسته بندی

    بازاریابی

    بخش بایگانی
    جمعه 05 خرداد 1396
     4 تکنیک فروش برای جلوگیری از تغییر استراتژی قیمت‌گذاری

    4 تکنیک فروش برای جلوگیری از تغییر استراتژی قیمت‌گذاری

    وب‌سایت آی بازاریابی - صبا روفه‌گرحق: اگر به عنوان مدیر فروش فعالیت کرده باشید، مطمئنا از دشواری فرآیند فروش محصولات اطلاع دارید. هر چند آشنایی با تکنیک‌های جذب مشتری یکی از راه‌های افزایش فروش است. اما برای موفقیت در بخش فروش باید با اصول روانشناسی و روش‌های جلب نظر مشتری نیز آشنا باشید. استفاده از تکنیک فروش مناسب در موقعیت‌های مختلف یکی از اصول اساسی در بخش مدیریت فروش است. با توجه به اینکه مشتری‌ها همواره به دنبال کسب منافع بیشتری هستند از این رو باید تکنیک فروش نیز به گونه‌ای انتخاب شود که در نهایت نیازی به تغییر استراتژی قیمت‌گذاری نباشد.
    68 مشاهده
    دیدگاه
    ادامه مطلب
    پنجشنبه 04 خرداد 1396
     روش‌هایی برای توسعه کسب و کارهای کوچک

    روش‌هایی برای توسعه کسب و کارهای کوچک

    وب‌سایت آی بازاریابی: رشد و توسعه‌ی کسب و کارها از طریق افزایش بهره‌وری در سازمان واقعیتی است که قابل چشم‌پوشی نیست. موفقیت یک کسب و کار علاوه بر انجام صحیح و به موقع کارها نیازمند وجود نظم دقیقی است. بنابراین صاحبان کسب و کار باید با ایجاد انگیزه در کارکنان و در نظر گرفتن اصول مشخصی به افزایش بهره‌وری کسب و کار خود کمک کنند.
    72 مشاهده
    دیدگاه
    ادامه مطلب
    پنجشنبه 04 خرداد 1396
     10 شغل پر درآمد دنیای شبکه در 10 سال آینده

    10 شغل پر درآمد دنیای شبکه در 10 سال آینده

    وب‌سایت شبکه - میثاق محمدی زاده: اگر تصور می‌کنید فقط مشاغل سنتی و غیردیجیتالی در حال نابودی هستند و مهارت‌هایی که در یک یا دو دهه گذشته فرا گرفتید، پایدار و همیشه پردرآمدند و در بازار متقاضی دارند، سخت در اشتباه هستید. مفاهیمی مانند مجازی‌سازی، کلان داده، شبکه‌های نرم‌افزارمحور (SDN)، مراکز داده نرم‌افزارمحور (SDDC)، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی، یادگیری ماشینی، کلاود و ارتباطات بی‌سیم به‌طور اساسی دنیای شبکه و مراکز داده را دگرگون کرده یا خواهند کرد.

    52 مشاهده
    دیدگاه
    ادامه مطلب
    جمعه 29 ارديبهشت 1396
     چرا بازاریابی ویروسی؟!

    چرا بازاریابی ویروسی؟!

    وب‌سایت مازلو - سامان خسروی: بازاریابی ویروسی یکی از  انواع بازاریابیست که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد. این نوع بازاریابی به دلیل همه گیر و فراگیر بودن، ویروسی نامیده شده است. در این نوع بازاریابی، اطلاعات و محتوا مانند ویروس با سرعت بالا و تعداد زیاد منتشر میگردد .این نوع بازاریابی به دلیل ارزانی و بدون محدودیت بودنش، اثرگذاری بالایی دارد از این رو این شیوه بازاریابی به صاحبان کسب و کار بویژه کارآفرینان و استارت آپ ها پیشنهاد میگردد.

    48 مشاهده
    دیدگاه
    ادامه مطلب
    پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396
     نقش بازاریابی درونی در عصر خرید اینترنتی

    نقش بازاریابی درونی در عصر خرید اینترنتی

    وب‌سایت آی بازاریابی - صبا روفه‌گرحق: با گسترش خرید اینترنتی در عصر حاضر، تاثیر برخورد فروشنده بر تصمیم‌گیری مشتری هنگام خرید رنگ باخته است. فروشندگان و مدیران فروش عصر حاضر باید با استفاده از تکنیک‌های جدید و با داشتن درک کاملی از نقش بازاریابی درونی به افزایش فروش کمک کنند. در حقیقت می‌توان گفت که امروزه استراتژی فروش، بیشتر به سمت کمک به خریدار برای انتخاب محصول مورد نظر و سپس فروش آن محصول سوق پیدا کرده است. در این مطلب نقش بازاریابی درونی در پیشبرد استراتژی فروش را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

    51 مشاهده
    دیدگاه
    ادامه مطلب
    سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
    نکات دانستنی پیرامون بازاریابی تلفنی

    نکات دانستنی پیرامون بازاریابی تلفنی

    ماهنامه بازاریاب بازارساز - محمدرضا طاهری، دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی: به سرانجام رساندن یک تماس تلفنی صحیح با مشتری می تواند سرآغاز یک معامله سودآور بوده و در عین حال یک تماس ناموفق نیز می تواند پایانی بر فروش محصول به مشتری باشد. دانستن نکات ذیل می تواند بازاریاب را در برقراری ارتباط تلفنی مناسب با مخاطب جهت پیشبرد روند فروش یاری رساند.
    108 مشاهده
    دیدگاه
    ادامه مطلب
    سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
    مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری مداری در ایران

    مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری مداری در ایران

    مجله پنجره خلاقیت - مرتضی رجب نیا: عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازرگانی شده است. بررسی ها نشان می دهد این اصطلاح تقریبا از زمانی که توماس سیبل مدیر و مالک Siebel Systems عنوان « مدیریت ارتباط با مشتری » را در مورد نرم افزار تولیدی خود به کار برد، به تدریج در ادبیات مدیریت و بازرگانی رایج شد. هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management، اتفاق نظری وجود ندارد.
    47 مشاهده
    دیدگاه
    ادامه مطلب